2006年10月17日

プチ旅行記 2

Hey GUYS!!
It's my first time writing an article two days in a row, HAHA
well enjoy the rest of the pictures

みんな、こんにちは〜!!
記事を2日連続で更新するの初めてだね〜あはは
写真の続きを楽しんでねぇ〜☆

Me in our awesome rent-a-car
convertible on our way to the hotel... We were
squished in the back with our luggage, but it was so
cool to have our hair going insane and blowing
everywhere.

私とレンタルしたオープンカー。
ホテルに向かう途中で、
風に吹かれて髪が乱れる様は最高だったなぁ!
けど、後部座席で荷物が邪魔で狭かった…
mirror car600.jpg


zzzz... a little tired from not being
able to sleep the night before... just a WEE bit too
excited I guess. haha. this was on plane ride to the
Big Island. We had a little too much fun singing along
to our iPods... haha

ぐーーーーー
遊びすぎで寝不足みたい…あはは
それともセーラとIPOD聴きながら歌いすぎたかなぁ…
DSCN1108zz.jpg


And us fooling around again with the
leis... People were walking by us and laughing at
us... Oh well.

またまたレイで遊ぶ二人の写真!
通り掛りの人は笑っていたけど…関係ないよね!!
DSCF0030700.jpg


Well, that's only SOME of my pictures (out of the 220
pictures we took on the trip... yes we like
photography) but it's just a taste of the great fun we
had. You guys should go too! I mean, gorgeous view,
food, pools, hotel, rooms, stores, restaurants, boats,
monorail, ocean, lagoon, exotic animals, and many more
for you to enjoy!!! Hey, why not? It could be you in
those pictures. haha.
I hope you enjoyed the pics.

Later Gaters.

旅で撮った220枚中のほんの一部でした!
写真撮るの大好きなんだ。
絶対ここは行くべきだよ!
だって、素晴らしい景色に、食事と、プールと、部屋と、
お店も、レストランも、ボートも、モノレールも、
後ね〜海でしょ、礁湖でしょ、エキゾチックな動物に…
後とにかく楽しみでいっぱいなんだから!!
行く気になった?写真に写ってる自分を想像してみて!あはは
写真楽しんでくれたかなぁ?

ではまたね〜

Sumi;)

posted by sumi at 14:23| Comment(8) | TrackBack(0) | 日記 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
スミレちゃんこんにちわ〜(*^。^*)
ハワイ島にプチ旅行うらやましいわ☆
実はおととしぐらいからハワイ島に行きたいな〜って思っていました。
キラウエア火山、マウナケア山頂、ラバチューブ…などなど大自然のパワーをもらいに行きたいなーって(^^) 直ぐには行けないけど計画を立てて絶対いきま〜す!
Posted by mayumama at 2006年10月18日 22:56
Mayumamaさん

Mayumama-san
The big islands really cool cuz it really is naturally
beautiful. the ocean's pretty, and the mountains are
cool. But all the islands are like that. It's just a
paradise place. Haha.


ハワイ島はとにかく自然が最高だよ!
海も山もすごく綺麗なんだよねぇ〜
ハワイの島全部そんな感じだけど、
ただハワイ島はなぜかパラダイスです、あはは。

Sumi;)
Posted by スミレ at 2006年10月20日 17:28
Hi,sumi♪I`m AON^^
Do u remember me?
Thank u ur coments!!!
I`m so happy:D
ぉ返事ぁりがとぅ(LO*′V`E) めっちゃ嬉しかったょ!!!
私は洋楽だったら一番BLUEが好きなんだぁ♪
解散しちゃったケドね;(
矯正の時してたA、笑う練習!!!笑
てゆうか矯正してる時、あんまり笑えなかったょぉ↓↓
すみれチャン、写真取るの上手い!!!
あたしに負けないくらぃ♪(笑コラっ
実は私の小学校の頃叔父の結婚式でハワイに行ったょ♪ハナウマベーとか言う海がめっちゃキレイだった♪
でゎまた♪
そっちの気候はどう?
こっちはだんだん寒くなってるよッ;
Posted by AON at 2006年10月20日 20:56
AONさん

Hi AON san! Yes I do remember you! haha.
Anyway, I'm not sure about your favorite song, but i
will look it up, since there are A LOT of songs called
"Blue" haha. If you're talking about the song "BLUE"
by Joni Mitchell, then YES I LOVE THAT SONG TOO! But
if not, tell me who it's by and i wanna check it out!
I love finding out about new songs! It makes me feel
really great, and like I learned something new, ya
know? Haha, and yea i think you're talking about
Hanauma Bay? I've been there before and it was lots of
fun! Aw i wish we had cold weather! I LOVE cold
weather, and especially snow!!!

ハーイ!AONさん、覚えてるよ〜、あはは。
一番好きな曲しらないなぁ〜
BLUEってもしかしてジョニー・ミッチェルが歌ってる?
もしそうなら、私も大好きだよ!!
もし違うなら、誰の曲か教えてよ!!
新しい曲を聴くの大好き!
新しい知識を身につけた時みたいな感動があるしねぇ〜
綺麗な海ってHanauma Bayのことでしょ、
私も行ったことがあるけど、
凄く楽しかったぁ〜。
あ〜寒い気候が羨ましいなぁーー、
寒いの大好きなんだ、特に雪が大好き!!!

Sumi;)
Posted by スミレ at 2006年10月24日 18:35
同じ年だしAONでOKょ〜ん(●´∀`)づ彡☆
ゴメンね、BLUEってのゎグループ名だよ!!!
BLUEの中だったら日本限定?の「The gift」って曲がィィょ!!!歌詞がめっちゃおすすめ!!!!
そうそう、Hanauma Bay^^すっごい綺麗で感動だったなぁ〜:)
またハワイに行きたいな♪
寒いの羨ましい??うっそー私暑いのも寒いのもダメだよ;(笑
雪は大スキだけどネ.+゜ヽ(∞'v`)ノ.+゜
何かロマンチックじゃなぃ?
Posted by AON at 2006年10月27日 21:25
AON☆

Okay AON... Sorry I can never tell how old the people
leaving me comments really are...
Anyway, if the band BLUE is a Japanese group...
NO WONDER I DON'T KNOW ABOUT THEM!
I barely know any Japanese singers/songs other than like Utada Hikaru and older people... Butchya...
I love snow too! But I like cold weather and hate hot weather... Weird huh?

Sumi;)

オッケィ、今度からAONって呼ぶね…
なかなかコメントを書いてくれる人の歳が
わからなくって...
「BLUE」って洋楽だよね?
日本のバンドだったら絶対分からないけどね。
邦楽はほとんど知らないんだよねぇ〜、知っているのは
昔の人と宇田多ヒカルぐらいだよ!!
私も雪だーーーーいすき!!
ハワイに住んでいるのに、ほんと寒いの好きだけど、
暑いのは嫌いなんだよね〜
おかしいよね?

Sumi;)
Posted by スミレ at 2006年10月31日 18:50
うんッッ(α*´v`)α
そうだよネ!!!
そうそう、洋楽洋楽!!!
アルバムとかめっちゃオススメょ♪
ジャニーズとか知ってる?
宇多田ヒカルあたしも好きだよ!!
FirstLoveとかいいよね!!
めずらしいょね!!ハワイに住んでたら暑いの強そうなのに〜
ハロウィンどうだった?
こっちはハロウィンってあんま意識しなぃからつまんなぃょ↓↓あたしは友達とお菓子交換したくらぃかな?仮装してみたぃ〜><
Posted by AON at 2006年11月01日 19:46
AON ☆

Haha, I'm so sorry but I have no idea who Johnny
either!!! Hahaha. Yeah, I'm not very connected with
international groups so much... But yea, I'll try to
check 'em out! OMG! I LOVE FIRST LOVE!!!
That song is like my FAVORITE utada song!
I ALWAYS sing that song if I go to karaoke,
NO MATTER WHAT! haha. I love her voice,
it's really good.
HALLOWEEN WAS A BLAST!
I think it was the best one so far!
We went around with a HUGE group of people so
it was awesome. And we got a
HUGE amount of candy.

あははっ、ごめん「ジョニーズ」って
誰か全然分からない!!!
あははは〜海外のバンドにはほとんど精通していないの…
けど、ちょっと色々チェックしてみるねぇ!
本当にーーー!!宇田多ヒカルの曲の中で
「FIRST LOVE」は私の一番好きな曲かなぁ〜
カラオケに行くと絶対歌っちゃうよ〜何があってもね!!!
声がすごく好き。

今年のハロウィーンは今まで一番楽しかったよ!
いっぱい友達集めてtrick or treat
して、いっぱいキャンディもらっちゃった。

Sumi;)
Posted by スミレ at 2006年11月06日 13:16
コメントを書く
お名前: [必須入力]

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント: [必須入力]

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。

この記事へのトラックバック
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。